Re: Wentylatory

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 15:14:36 MET

Andrzej Kaczmarczyk wrote:
> Zastanawiam się nad zmianą wentylatora na procesorze. Jest po prostu
> dość głośny, choć sprawny i skuteczny.
> Jakiś czas temu czytałem o wiatraczkach Arctic - ponoć niezłe, ciche i
> wydajne. Czy nadal tak jest?
> Na jakie inne zwrócić uwagę? Nie chce wydawać dużo pieniędzy (nie
> MUSZĘ zmieniać wiatraka), ale te 40-60 zł na Allegro za arctic jest
> do przyjęcia.

wiem ze tak nie musi sie stac z kazdym arctikiem, ale moj po 10 miesiacach
zaczal warczec... wtedy doszedlem do wniosku ze jednak nie warto oszczedzac
i wymienilem go na gwarancji z doplata na wielki kawal miedzi thermaltake'a
do ktorego mozesz przykrecac dowolne wiatraczki (do zakupienia osobno) -
troche drozej (razem ze 120), ale wieksza dowolnosc modyfikacji.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840