Re: Naprawa laptopa Compaq Presario 2100

Autor: wesmar <fortyfikacje_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 23:55:13 MET

Zobacz czy jak wlaczysz to mimo nie odpalania piszczy lekko. JeĹ>li tak -
czasem osluchasz to sluchawkami, to znak, ze ktorys z tranzystorow
kluczujacych pracuje w stanie nasycenia zamiast roznicowac prad. Ja moja
toshibe sam naprawilem - wprawdzie tylko inwerter, ale na Przasnyskiej nie
umieli i chcieli wymieniac cala plyte glowne, a inwerter jest w matrycy. jak
bedziewsz go rozkladal to zrob sobie zdjecia aparatem cyfrowym lub przygotuj
duzy papier milimetrowy i dokladnie wstawiaj srubki jak sa oznaczone i notuj
wszystko. Sam zrobilem to perfekcyjnie, choc bylem niezle podlamany sama
rozbiorka laptopa, a haczykow jest tam sporo, choc potem wydaje sie to
wszystko logiczne i jak bajka...

Powodzenia.