Re: Naprawa laptopa Compaq Presario 2100

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 14:41:08 MET

czy ktos moze zna jakis solidny serwis,
> ktory zajmuje sie pogwarancyjna naprawa laptopow.

Ja znam w warszawie dwa serwisy i obydwu goraco nie polecam !!
Ja zastanowilem sie co u mnie moglo sie zepsuc, kupilem na Allegro konwerter
napiec za 100PLN wymienilem samemu i jest naprawione.
Serwis do ktorego oddalem laptopa zanim sam sobie go naprawilem ZARZEKAL sie
ze konwerter napiec jest sprawny (pytalemch chyba ze trzy razy o to).
Skonczylo sie na tym ze wymienili mi niepotrzebnie jakies podzespoly na
plycie glownej (byly zapewne sprawne), a gratis nadtopili lutownica
podstawke procesora i zgubili 5 srubek montarzowych i szybke od portu irda.
Uslyszalem ponadto ze moge ich do sondu za to podac ale im nic nie
udowodnie.... Nie pozostalo mi zatem nic innego jak tylko przyznac
szanownemu wlascicielowi serwisu racje i naprawic komputer samemu.

Powodzenia....