Re: Nagrywarka - głośność/cichość :)

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:13:41 MET

Użytkownik Michal Bien mbien@usunto.uw.edu.pl ...

> Poniewaz postanowiłem ze zakupie nagrywarke BENQ 1640
[...]

Nie bede sie odnosił do twoich wypowiedzi bo przyjmuje je jako pewnik i nie
mam zamiaru z nimi polemizowac... :)
Powiem tylko iz kupiłem juz tego BENQ i mysle ze bede zadowolony.
Zastanawiam sie tylko na jakich płytkach nagrywac. Nie bede ukrywał ze
interesuja mnie raczej nosniki do 1 zł za szt.
Kupiłem kilka rodzajów na próbe - copyme, titanum, omega i chciałbym
sprawdzic które sa najlepsze.
Jakim programem sprawdzic jakosc nagranej płyty??? Na co zwrócic uwage?
Czy wybór miedzy płytami +R i -R bedzie miał jakies znaczenie funkcjonalne,
czy tez w praktyce nie bedzie to mialo zadnego znaczenia?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Demokracja prowadzi do dyktatury"
Platon