Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: arek <areksiekiera_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 18:25:44 MET

Użytkownik "aidahow" <asd@asd.pl> napisał w wiadomości
news:dqtb79$l3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie wiem dlaczego zakładasz, że "fani" notebooków to zapaleni gracze(?).

Wiekszosc moich znajomych zamiast desktopa wybiera laptopa. Nie bylo by w
tym nic dziwnego gdyby nie maly szkopol... kupuja oni np Asusa zamias Ibm'a,
gdyz ten pierwszy ma lepsza karte graficzna... Nie liczy tu sie bateria,
waga czy wytrzymalosc obudowy (ogolnie pojeta mobilnosc)... Zreszta to samo
mozna zaobserwowac na tej grupie.

> Drażnią mnie stwierdzenia o modzie w branży IT. Moda na notebooki... moda
> na LCDki... to jakaś bzdura. Jeżeli coś się przyjeło to nie bez powodu - a
> czemu notebooki? Może dlatego, że łatwiej zabrać ze sobą 2-3kg niż... 20
> kg

Po pierwsze desktopy nie sluza do zabierania tylko do stania na biurku, tak
samo zreszta jak laptopy nie sluza do grania. I Tak jak przewaga laptopa
jest mozliwosc wrzucenia go do plecaka, desktopy mozna sobie stosunkowo
niedrogo i praktycznie dowolnie upgrade'owac.... Co wszyscy kupujacy dzis
laptopy bolesnie odczuja za 1,5 -2 lata.

> ;) Poza tym grupa docelowych odbiorców komputerów przenośnych to na pewno
> nie gracze. Coraz więcej osób ceni sobie mobilność (wolność) niż
> wydajność.

Niestety gdyby tak bylo to jak juz pisalem wczescniej najpopularniejsze byly
by laptopy najbardziej mobilne... a jest zupelnie odwrotnie

> BTW Rynek gier dla PC umiera.

A skad ta informacja ??

Pozdrawiam Arek