Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: ikar <ikar_at_wks.slask.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:00:17 MET

Użytkownik "arek" <areksiekiera@gmail.com> napisał w wiadomości
news:dqtqra$1hf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety gdyby tak bylo to jak juz pisalem wczescniej najpopularniejsze
> byly by laptopy najbardziej mobilne... a jest zupelnie odwrotnie

kurcze i po raz kolejny sie nie zgodze - wiekszosc moich znajomych inwestuje
w laptopy z technologia centrino - ja posiadalem pierwszego laptopa w 95
roku i wtedy faktycznie z mobilnoscia bylo slabo - ale teraz kiedy moj
laptop wytrzymuje na standardowej baterii 4-5 godzin to ja sie polskim
pociagiem nad morze z Wrocka moge wybrac i cala droge filmy ogladac lub
siedziec na necie (o ile mi siec na to pozwoli ale to juz inna grupa)
oczywiscie zabierajac zapasowa baterie o podwyzszonej pojemnosci ;-))

pozdrawia

ikar

p.s. BTW wydaje mi sie ze polacy kupuja asusa (niby lepsza grafika ???) bo
jest tanszy od ibm na przyklad - a wiekszosc osob kupuje tanie laptopy (wiem
bo sprzedawalem do niedawna)