Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:45:53 MET

"arek" wrote:
> Wiekszosc moich znajomych zamiast desktopa wybiera laptopa. Nie bylo by w tym nic
> dziwnego gdyby nie maly szkopol... kupuja oni np Asusa zamias Ibm'a, gdyz ten pierwszy
> ma lepsza karte graficzna... Nie liczy tu sie bateria, waga czy wytrzymalosc obudowy
> (ogolnie pojeta mobilnosc)...

A jesteś pewien, że chodziło im o parametry i dlatego wybrali podanego przez Ciebie
Asusa? Bo mi sie wydaje, że chodziło im o kaskę. Mówiąc inaczej za o wiele mniejsze
pieniądze mieli sprzęt o wyższych parametrach i dlatego wybrali przykładowego Asusa.

> Po pierwsze desktopy nie sluza do zabierania tylko do stania na biurku, tak samo zreszta
> jak laptopy nie sluza do grania. I Tak jak przewaga laptopa jest mozliwosc wrzucenia go
> do plecaka, desktopy mozna sobie stosunkowo niedrogo i praktycznie dowolnie
> upgrade'owac.... Co wszyscy kupujacy dzis laptopy bolesnie odczuja za 1,5 -2 lata.

Nie bierzesz pod uwagę tego, że taki notebook traci na wartości o wiele mniej
i po takich 2 lata można go jeszcze za całkiem dobre pieniądze odsprzedać.
O czym nie można powiedzieć o blaszak, bo po 2 latach już prawie nic nie jest wart ;)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L