Re: pendrive i zabezpieczenie passid.exe

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 23:15:16 MET

Miki o imieniu Markus Sprungk napisał ot :

> Standardowe hasło w passid.exe to 1111. Próbowałeś tego?
> Używałem kiedyś tego programu i była tam pewna informacja, o ile dobrze
> pamiętam, że w przypadku zagubienia hasła należy się kontaktować z
> producentem. Innego sposobu na odgadnięcie hasła nie ma.

* A znasz może tego producenta ? :)

> Gdyby była taka
> mozliwość to cała zabawa w zabezpieczenie byłaby bez sensu.

* Niekoniecznie. Głównym celem (zazwyczaj) jest ochrona danych przed
odczytem
a nie przed uszkodzeniem/utratą - takie dyski raczej nie służą do
przenoszenia
danych, których uszkodzenie może kończyć się katastrofą.
Dlatego możliwość formatu powinna moim zdaniem się znajdować na owym :)

Dzięki za dłoń pomocną.

Jeszcze popróbuję powpisywać stare hasła ale coś mnie nie idzie ...

Zdrawim.