Re: pendrive i zabezpieczenie passid.exe

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 20:02:02 MET

hefalump napisał(a):

> Dostałem kiedyś dawno temu reklamówkę - pendrive 32 MB.
> Firmy skojarzyć nie potrafię (logo - wydaje się, że jest napis
> DMS czy OMS (ciężko rozwikłać logo - kwadrat z króliczkiem,czy głowo
> kota w środku - przypomina D lub O - połączony z M i S ;)).
> Ma on na pokładzie zabezpieczenie passid.exe.
> Nie pamiętam jakie hasło wpisałem. I tu jest cały problem. Czy istnieje
> jakaś szansa na ominięcie tego hasła? Nie zależy mi na danych bo i tak
> nigdy z tego nie korzystałem - mam kilka innych, a 32 MB to zdecydowanie za
> mało jak dla mnie. Satysfakcjonowałby mnie format chociaż.
> [...]

Standardowe hasło w passid.exe to 1111. Próbowałeś tego?

Używałem kiedyś tego programu i była tam pewna informacja, o ile dobrze
pamiętam, że w przypadku zagubienia hasła należy się kontaktować z
producentem. Innego sposobu na odgadnięcie hasła nie ma. Gdyby była taka
mozliwość to cała zabawa w zabezpieczenie byłaby bez sensu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098