Dysk Seagate SATA II nie pracuje z SATA I ?

Autor: hattab <hattab_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 23:05:39 MET

Witam

Mam problem, chciałbym kupić dysk dysk Seagate ST3300622AS (300 GB, sataII)
I tu pojawił się problem. W dwóch sklepach sieci Proline stwierdzili, że
dysk NIE działa na kontrolerach SATA I. Czy ktoś ma taki dysk, może zaprzeczyć
lub potwierdzić to (taki lub inny z tej serii, bo stwierdzili że żaden Seagate
SATA II nie współpracuje z kontrolerem sata I) ? Na stronie Seagate jest
rysunek, jak wymusić tryb sata I zakładając zworkę (która jest nietypowa,
mniejsza i podobno nie jest dołączona do dysku). No to, kto ma rację ?
Będzie działać z sata I, czy nie ? Moja płyta to ASUS A7V600-X (KT 600).

Dzięki za pomoc

Pzdr.
TT