Karta graf. a LCD

Autor: oremiusz <oremiusz_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 23:16:47 MET

Witam,

Mam takie pytanie. Kupiłem monitor LCD. Ma on oczywiście wyjście analogowe i
cyfrowe. Zaś moja karta Matrox Millenium G450 Dual Heat jest chyba analogowo
cyfrowa, natomiast ma dwa gniazda tylko do analogowego. Czy jest coś w
rodzaju przejścia do kabla, zeby móc podączyć? Podejżewam, że nie, bo gdyby
w innym wypadku byłoby cyfrowe gniazdo w karcie. No ale pozwoliłem sobie
zadać takie pytanie, bo do końca sie na tym nie znam. Moze o czymś nie wiem?
Drugie pytanie, jaka jest różnica w odbiorze sygnału cyfrowego i
analogowego?
Dzieki z góry za odpowiedź.