Re: Płyta pod pentium IV - porządna

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 19:57:44 MET

Hej !

> Potrzebuję minimum 3xPCI. I nie chcę się już w AGP pchać. O sieci/dźwięku
> nawet nie trzeba wspominać. Musi mieć COM+LPT. W ogóle mnie nie obchodzi
> SLI. Chodzi mi po głowie Asus P5WD2 Premium. Co o tym sądzicie?
> Może warto poczekać, aż pojawi się wersja -E, tzn z chipsetem 975X?
> Ale raczej nie będę czekał długo, bo już od roku się przymierzam do
> upgrade'u i muli się mi coraz bardziej ;)

Ja jestem bardzo zadowolony z tej płyty.
Od listopada nie wszystkie jej możliwości
poznałem>

Wystarczy powiedzieć, że nawet XP też daje się oszukać
tej płycie:
Wystarczy dysk SATA2 zamienić z Plextorem 716SA
(dwa różne kontrolery SATA2) i Plextora emulować jako IDE
- żeby XP zgłosiły tak duże zmiany w Hardware iż konieczna
jest nowa aktywacja - i dały na to 3 dni.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* | P5WD2 Premium + P4 D 840 + 4x512MB PC4300 ]
[ Sony E400 +Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7 ]