Re: Jaki monitor LC 8ms, 19", 16,7M kolorów?

Autor: Leszek <leszmiku_at_priv5.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 19:47:26 MET

Użytkownik "Piotr Strycharz" <Piotr.Strycharz@antispam-account.com>
napisał w wiadomości news:dqit67$ahk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam się nad kupnem monitora o parametrach podanych w tytule. W
> zasadzie JEDYNY, który spełnia te założenia to Samsung 970P. Niestety,
> ten
> odpada, bo nie ma przycisków sterujących.
> Wg mnie nie istnieją inne monitory o tych parametrach. Może ktoś
> jednak wie
> o innych?

Paleta jak paleta - ważna rzecz, przynajmniej dla mnie.
Co do czasu reakcji to daleki byłbym na Twoim miejscu od segregacji
monitorów na podstawie tego co mówią ich producenci. Co nie znaczy, że
ten Samsung nie jest stosunkowo szybki jak na zastosowaną matrycę.
Jednak myślę, że mógłbyś być równie (lub bardziej) zadowolony z jakiegoś
monitora ze stajni NEC'a, Fujitsu-Siemens lub Eizo. Mimo, że ich
"marketingowe" czasy byłyby np. na poziomie 16-18ms.
Nie odradzam bynajmniej 970P, ale radzę nie odrzucać tych paneli, które
mają zapisane w specyfikacji więcej niż 8ms.

Leszek