Re: Czy nie sądzicie, że studia są beznadziejne?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 13:58:06 MET

> Ciekaw jestem ile osób podziela moje spostrzeżenia? Tylko ... co to zmieni.
> Każdy przeczyta i powróci grzecznie do studiowania "bo tak trzeba", "bo bez
> papierka ani rusz", "bo wszyscy studiują", itd.

Powiem tyle: u mnie na 250 osób na roku nie ma osoby, która studiuje,
"bo tak trzeba". Widziałeś kiedyś studentów wkurzonych na "przedmiot,
który nic nie uczy"? Jeśli nie, to wybierz się na studia, hehe, może
poznasz coś nowego :).

A jeśli szukasz wymówki, żeby przerwać studia / nie podejmować się
studiowania, to zaswtanów się co chcesz w życiu robić. To twój wybór i
nie wiem po co wypluwać go na grupie zresztą. :)

Poza tym co złego w tym, że społeczeństwo się szkoli? Może przynajmniej
w przyszłości mniej osób będzie głosowało na idiotów (wiem, płonne
marzenia)...