Re: Czy nie sądzicie, że studia są beznadziejne?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 13:53:46 MET

> Ale nie jest ro problem ogolnie studiow, a raczej pewnego
> charakterystycznego szczegolnie dla naszego kraju modelu, szczegolnie
> widocznego na polibudzie.
> Mysle ze wczesniej czy pozniej wolny rynek to zweryfikuje.

Kolejny zapatrzony w "wolny rynek"? Zweryfikuje może tak jak za granicą,
gdzie polskich studentów politechnik ceni się m. in. za wszechstronną
wiedzę.
Zgadzam się że polskie politechniki mają dziwny tryb nauczania, ale -
poza pominięciem najnowszych techonologii - moja uczelnia (polsl)
nauczyła mnie (a raczej zmusiła do nauczenia) wszystkiego co potrzebne w
zawodzie i nauczyła - co najważniejsze - szukać rozwiązań i czytać
dokumentację.