Re: kupno pamieci 512MB

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 17:28:54 MET

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości
> Hm, tu bym się zastanowił.
> O ile mnie pamięć nie myli do tego by pamięci pracowały w DUAL-u potrzebna
> jest specjalnie dobrana para tychże. A już na pewno nie zadziała to z
dwoma
> różnymi (pojemnościowo, producent) kośćmi.

Owszem masz rację. Ale tak było tylko w przypadku pierwszych chipów nForce2
i w Intelu. Teraz już tych problemów nie ma. Conajwyzej identyczna para
będzie o 10% wydajniejsza. Nieraz dokładałem zupełnie inna kość i chodziło.
Byleby ta druga kośc sprawna i w miarę markowa.
Zadziała pojemnościowo.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....