Re: Wymiana pl. glow., i problemy z tunerem

Autor: cbull <cbull_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 17:24:59 MET

"tbg" <i.hate@spam.com> wrote in message
news:dptken$40u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "cbull" <cbull@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
na
TV

> z tych glupszych pytan to na poczatek mam 2: windows (jesli to windows)
> przeinstalowany? sterowniki do chipsetu zainstalowane?

Nie, windows nie przeinstalowany i na razie nie mam najmniejszej ochoty tego
robic - plyte wymienialem z nadzieja ze to nie bedzie potrzebne. I wszystko
wydaje sie na to wskazywac (jakos nie wydaje mi sie, ze tuner ma zaklocenia
ze wzgledu na nieprzeinstalowanie windowsow).

Wszystkie sterowniki poinstalowane.

Tomasz