Re: kupno pamieci 512MB

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 09:24:54 MET

Użytkownik Wojtek H. napisał:

> Owszem masz rację. Ale tak było tylko w przypadku pierwszych chipów nForce2
> i w Intelu. Teraz już tych problemów nie ma. Conajwyzej identyczna para
> będzie o 10% wydajniejsza. Nieraz dokładałem zupełnie inna kość i chodziło.
> Byleby ta druga kośc sprawna i w miarę markowa.
> Zadziała pojemnościowo.

w takm badz razie moja plyta gigabyte ga-7n400s-l posiada nowszy chip
nForce2 czy starszy? bo nawet nei wiem po czym to odroznic.
btw, co konkretnie zyskujemy laczac pamieci w dualu w stosunku do tego
jakby pracowaly pojedynczo? no bo suma MB/GB jest przeciez ta sama w obu
przypadkach. jedyne czego moge sie domyslac to fakt ze dwie kosci
pamieci pracujace w dualu sa widziane jakby to byla fizycznie jedna
kosc, a wiec skrocony czas dostepu itp, dobrze rozumuje?

pozdrawiam