Re: kupno pamieci 512MB

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 16:00:27 MET

Słynny grzebolog *Wojtek H.* podał dziwną wiadomość datowaną na 9 styczeń (
poniedziałek) o godz. 11:50, o treści :

[...]
> Więc po zakupie kosci 512MB wsadź ją do trzeciego, osobnego slotu, a tą 256
> co masz teraz do pierwszego z pośród tych dwóch sąsiadujących.
>
> BTW... jaka to dokłądnie płyta? :)

Hm, tu bym się zastanowił.
O ile mnie pamięć nie myli do tego by pamięci pracowały w DUAL-u potrzebna
jest specjalnie dobrana para tychże. A już na pewno nie zadziała to z dwoma
różnymi (pojemnościowo, producent) kośćmi.

Mogę się mylić wobec czego proszę o sprostowanie.

--
     ..::WISKOLER::..
Stirlitz ukradkiem dokarmiał niemieckie dzieci. Dzieci od ukradka puchły