Re: pomocy w wyborze starszego procka i płyty

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 15:25:06 MET

On 09.01.2006 13:26, Rafał Bartoszak wrote:

> Może uda Ci się znaleźć gdzieś taniutką płytę Shuttle AK32 - była w tej
> samej cenie, co ECS K7S5A (no, dwie dychy droższa...) a bez porównania
> lepsza. I chodziła stabilnie bez żadnych zabiegów z pogranicza
> guślarstwa ;)
>
> A ten celeron to chyba niezbyt Intelowi wyszedł ;)

Nie wiem czy jestem w czepku urodzony, czy co?
Od dłuższego czasu używam K7SA v.3.1, trochę sprzętu juz przez nią
przeszło i nie miałem żadnych problemów, nie mówiąc już o konieczności
stosowania jakiś zabiegów "z pogranicza guślarstwa" ;)
Co ciekawe, dostałem ją kiedyś prawie gratis od znajomego, który
twierdził, że nie ma już do niej zdrowia (restarty, gubienie ustawień CMOS).
Niedawno przebudowywałem inny komputer na takiej samej płycie. Również
bez niespodzianek.
Gdybym nie znał opinii z sieci, o K7SA w wersji 3.1 płyty powiedziałbym:
"stabilna jak skała" :)

--
pozdrawiam
Sławek