Re: pomocy w wyborze starszego procka i p³yty

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 15:47:40 MET

Oto co slawek_xl napisa³:
> Nie wiem czy jestem w czepku urodzony, czy co?

Masz racjê, farciarz jeste¶. Aktualnie od 3 lat uzywam K7S5A, ponadto
przesz³y przez moje rêce jeszcze 3 takie p³yty i wiem co mówiê. Jak
siê trafi - jest nie do zdarcia. Jak ¼le trafisz - masz przer±bane.
Himeryczna na 133/133, ale 100/100 z regu³y chodzi. Dobranie biosu
pozwala na ograniczenie do rozs±dnego poziomu takich rzeczy jak
utrata cmosu czy cold boots. Bardzo wra¿liwa na zasilacz, ale nie
bierze ceny zasi³ki pod uwagê :) Np. na 2 kolejnych Chieftec-ach nie
dzia³a a na Feel-u owszem, bardzo klawo :) Na Codegenie te¿, ale
tylko z 1600+, 2400+ ju¿ niestety :) Nie zgadniesz nigdy na jakiej
zasi³ce jej bêdzie dobrze. Ja mam za³o¿ony termostat na chipset,
stabilizujê jego temperaturê non stop, by w chwili w³±czania kompa
by³ nale¿ycie ciep³y :)

--
Jacek