Re: pomocy w wyborze starszego procka i płyty

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 13:26:40 MET

Dnia 2006-01-09 12:55:43, encja *52x* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> cześć
>
> czyli brać athlona z płytą gigabyta - choć tylko na sdr ?
> bo rzeczywiście k7s5a to badziewie a dfi też na sdr
> wydawało mi się że celeron 1700 bedzie lepszy niz 1333 ale skoro
> mi polecacie athlona ...

Jeśli masz tylko taki wybór, to tak.
Może uda Ci się znaleźć gdzieś taniutką płytę Shuttle AK32 - była w tej
samej cenie, co ECS K7S5A (no, dwie dychy droższa...) a bez porównania
lepsza. I chodziła stabilnie bez żadnych zabiegów z pogranicza
guślarstwa ;)

A ten celeron to chyba niezbyt Intelowi wyszedł ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]