Re: pomocy w wyborze starszego procka i płyty

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 15:54:23 MET

Dnia 2006-01-09 15:25:06, encja *slawek_xl* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Nie wiem czy jestem w czepku urodzony, czy co?
> Od dłuższego czasu używam K7SA v.3.1, trochę sprzętu juz przez nią
> przeszło i nie miałem żadnych problemów, nie mówiąc już o konieczności
> stosowania jakiś zabiegów "z pogranicza guślarstwa" ;)

W czepku...
Ale - tak jak mówiłem - nie mam ochoty na flamewar..

> Co ciekawe, dostałem ją kiedyś prawie gratis od znajomego, który
> twierdził, że nie ma już do niej zdrowia (restarty, gubienie ustawień CMOS).
> Niedawno przebudowywałem inny komputer na takiej samej płycie. Również
> bez niespodzianek.
> Gdybym nie znał opinii z sieci, o K7SA w wersji 3.1 płyty powiedziałbym:
> "stabilna jak skała" :)

ROTFL:)
Nieźle spisywała się z Durniami, albo - ogólniej - na FSB 100.
FSB133 - gorzej. Jak się pakowało tam Athlona i SDR SDRAM, można było
zacząć rozglądać się za szklaną kulą... ;)

Na 16 sztuk, jakie miałem pod kontrolą (Athlony Thunderbird i Palomino)
chyba z 10 było niestabilnych. Flashe BIOS'u, poprawienie chłodzenia,
takie tam. Chyba ze 2 albo 3 były odporne na wszekie
zaklęcia...ostatecznie poszyły na FSB100

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]