Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Andrzej F. <fal_at_WYWALTOb7.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 08:39:04 MET
Message-ID: <fj7sr1dm374kio5sl2grer7ap7g6dqobib@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Thu, 05 Jan 2006 18:25:48 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Jak kupujesz normalnie w sklepie to zawsze masz prawo zwrócić,
>niezależnie od widzimisie sprzedawcy i producenta.

Od kiedy to niby? Musiałbyś wysyłkowo kupować, jak normalnie to nie ma
podstaw do reklamacji.

-- 
Andrzej F.
Received on Fri Jan 6 08:40:21 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Jan 2006 - 08:51:05 MET