Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 10:50:28 MET
Message-ID: <dplegt$5o4$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Andrzej F. napisał(a):
> Od kiedy to niby? Musiałbyś wysyłkowo kupować, jak normalnie to nie ma
> podstaw do reklamacji.

Nie jestem w 100% pewny, ale wydawało mi się, że każdy zakupiony towar
można w ciągu iluś tam dni zwrócić. Trzeba by zapytać w Federacji
Konsumentów czy obowiązuje takie prawo i na jakich zasadach...

-- 
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]
[ SP1614N | 9600Pro@560/630 | Audigy2 | T5900 ]
[ WC:SpiderEx,Proxima,Atman,Eheim,Fiat,Borygo ]
Received on Fri Jan 6 10:55:23 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Jan 2006 - 11:51:11 MET