Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:25:48 MET
Message-ID: <dpjkqn$pc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

modo napisał(a):
> Podsumowujac temat - koniec zabawy z Samsungiem, a klient po prostu jesli
> chce zamowic monitor tej firmy niech wie czego moze sie spodziewac.

Nie tylko tej firmy, również wielu innych.

> Tylko nie bardzo rozumiem was wszystkich, kazdy wie ze norma ISO dopuszcza
> wystepowanie badpixeli, koncowy klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania
> przyczyny, Samsung ma w dup... reklamacje, czyli ten handlowiec moze sobie
> monitorki na polce postawic... kolekcjoner.

Jak kupujesz normalnie w sklepie to zawsze masz prawo zwrócić,
niezależnie od widzimisie sprzedawcy i producenta.

> Mysle, ze za niedlugo i samsung bedzie bardziej dbal o klienta tak jak czyni
> to LG
> http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5175&page=1&target=pressreleases_read.jsp

No proszę, a zobacz do Dziobu napisał w tym wątku ;)
"Moich LG nie przyjeli. Bo i nie było powodu - napisane było wyraźnie że
może mieć 5 pełnych badów i dopóki tylu nie ma to nie przyjmą."

-- 
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]
[ SP1614N | 9600Pro@560/630 | Audigy2 | T5900 ]
[ WC:SpiderEx,Proxima,Atman,Eheim,Fiat,Borygo ]
Received on Thu Jan 5 18:30:14 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 18:51:04 MET