Re: jak zabezpieczyc (haslem?) proste pliki?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 20:27:17 MET

> Ludzie, klient prosi o prosty sposób a Wy mu na dzień dobry chcecie dysk
> szyfrować. Czy nie prościej wrzuciś wszystko do jednego foldera, zazipować z
> chasłem i usunąć folder? Szary człowieczek sobie już z tym nie poradzi tak
> szybko. Jeśli wstawi długie hasełko z cyframi zawierające jakoś ciąg luźnych
> znaków to życzę powodzenia w łamaniu hasła.
>
> /Sławicki

1. Odpowiada się po postem nie nad.
2. Ustaw sobie Outlooka bo wysyłasz krzaki a nie litery
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
3. Zipowanie i odzipowywanie jest "fantastycznie wygodne"... zwłaszcza
jeśli te pliki się często czyta i modyfikuje
4. Czytaj posty które komentujesz bo NIKT nie proponował szyfrowania
dysków. Jeżeli nie wiesz jak działa np. PGPDisc to nie komentuj
5. Jeśli już używasz Outlooka to wciśnij F7 przed wysłaniem

Wojtek