Re: jak zabezpieczyc (haslem?) proste pliki?

Autor: Slawicki <slawicki_at_op.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:24:12 MET

Ludzie, klient prosi o prosty sposób a Wy mu na dzień dobry chcecie dysk
szyfrować. Czy nie prościej wrzuciś wszystko do jednego foldera, zazipować z
chasłem i usunąć folder? Szary człowieczek sobie już z tym nie poradzi tak
szybko. Jeśli wstawi długie hasełko z cyframi zawierające jakoś ciąg luźnych
znaków to życzę powodzenia w łamaniu hasła.

/Sławicki