Re: wawa - gdzie jest duzy wybor monitorow CRT (17 lub 19cali)

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 20:26:32 MET

> To powiem tyle, uzywam 107T Philipsa 17" juz 5 rok i na razie zadnych
> problemow, telewizory takze na kineskopie philipsa, swego czasu byly
> telewizorki polskie o nazwie helios , mam i taki, dodam tlyko ze pod
> wzgledem kineskopowym przezyl mi samsunga wiekszych rozmiarow kupionego
> kineskopem philipsa dziala dalej.....

No ja tez mam jeden tv z kineskopem Philipsa (ze znaczkiem Daewoo na
obudowie) , ktory dziala wiecej niz 5 lat (moze juz i z 10?). Niemniej
stwierdzenie , ze monitory Philips sa lepsze od Samsunga nie jest imho
wyznacznikiem gwarancji wysokiej jakosci ani jednych ani drugich. Tak samo
ich dlugowiecznosc nie oznacza wysokiej jakosci obrazu przeciez. W przypadku
monitorow LCD rzeczywiscie uwazam jednak, ze Samsung jest gorszy
(subiektywne odczucia co do jakosci obrazu monitorow uzywanych u mnie w
pracy).

::f::