Re: zawieszenia kompa od grafiki

Autor: Tomasz Klatka <tomasz.klatka_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:25:15 MET

chowchow@poczta.onet.pl napisał(a):

> hmm dokladnie!
> Instalka ORYGINALNA! Windy_XP za cholere nie rusza (tzn. zawiesza sie w pewnym
> momencie na poczatku i pika potem bialym kursorem w rogu czarnego ekranu)...
>
> Podpowiedz prosze jaki BIUS i skad go moge sciagnac?
>
> A swoja droga, martwi mnie jednak ten slabiutki zasilacz - to tez moze byc
> niestety powod tych zawisow.
>
> Pozdrawiam!

Witaj!
Czyli jest tak jak u mnie kiedys. Podczas proby instalacji WindowsXp
faktycznie ten kursorek miga w rogu ekranu, i jesli bedziesz obserwowal
klawiature to zauwazysz ze w pewnym momencie wszystkie 3 lampki w pewnym
momencie mrunga i potem nic nie bedzie sie juz dzialo. Co smieszniejsze,
na innej karcie graficznej zainstalowalem Xp bez zadnego problemu jednak
dzialal tak niestabilnie, ze wrocilem do Win2k.

Co do biosu - napewno przegladales rozne fora i grupy dyskusyjne.
Wystrzegaj sie biosow overclockerskich, ja raz taki wgralem i potem
mialem duzy klopot :) Przygotowalem Ci pare linkow, ktore powinny Ci pomoc:

http://www.ecsusa.com/downloads/bios.html - strona producenta, wiadomo -
K7 Series i K7VZA 3.0
http://www.techspot.com/drivers/index/file/information/3159 - jakis inny
portal z Biosami
http://www.softwarepatch.pl/plik/1439/sterowniki_i_biosy/ECS_K7VZA_-_bios_v_34.html
- Polska www

Ostatnia moja dobra rada: jak juz wgrasz Bios to zainstaluj sobie
najnowsze sterowniki do chipsetu Via (Via4in1 drivers) - znacznie
przyspieszylo to dzialanie systemu Xp w moim przypadku.

Co do slabego zasilacza to nie wypowiem sie, gdyz zwyczajnie sie na tym
nie znam. Moj Codegen 300W ciagnal wszystko bez problemu.

Plyte mialem 4 lata, calkiem niedawno zauwazylem ze kondensatorki sa
wybrzuszone i akurat trafila mi sie okazja - wymienilem. Sprawdzaj sobie
od czasu do czasu ich stan. U mnie wybrzuszyly sie pomiedzy procesorem a
portami.

To chyba tyle. Jak bedziesz mial jakies pytania to pisz, postaram sie
pomoc. Dobrej nocy zycze i pozdrawiam.

--
       |                     |_)        Pozdrawiam, Tomasz Klatka Rz-ow
   __| __ \     __| _` |  _` | |  _ \   Baza: President Jackson + 1/2 L
  (    |   |   |   (   | (   | | (   |  Mobil: Alan 27 Gold + Sirio 1,3
\___|_.__/   _|  \__,_|\__,_|_|\___/   E-mail: tomasz.klatka@gmail.com