Re: Strasznie wolny zapis na nagrywarce dvd

Autor: Depesz <depmarUSUNTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 16:04:20 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns973D88130609Cmbien@127.0.0.1...

> Ustaw na x72 to bedzie jeszcze szybciej i z lepsza jakoscia ;>

Sorry ale kiepski dowcip. Mnie to nie bawi.

> A dane do nagrania to pobierane sa zapewne z /dev/random, tak?
> W takim starym sprzecie masz pewnie i stary dysk - kilkugigowe mialy po
> ~3 mb transferu rzeczywistego wiec sie nie dziw ze nie wyrabia sie
> nagrywarka zapisujac dane na 7200 kb/s.

Dysk jest akurat jednym z nowszyych elementow w tym kompie. O ile dobrze
pamietam jest to 80GB Seagate Barracuda. Ale fakt - moze on chodzic na
UATA/33 albo UATA/66 bo plyta wyzszych nie obsluguje.

> Do takiego starego sprzetu nastaw sie na nagrywanie CDR x16 [i DVDR
> x2,4] - bedzie pewnie 2x SZYBCIEJ bez ciaglej aktywacji bufer underrun
> protection, a i na jakosci plytki na pewno zyskaja.

Tu po kiepskim wstepie :) zaczynasz mowic sensownie. Chyba trzeba bedzie tak
zrobic, bo innego wyjscia na razie nie widac.
Pozdrawiam