Re: Strasznie wolny zapis na nagrywarce dvd

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 17:05:11 MET

Depesz <depmarUSUNTO@poczta.onet.pl> wrote:

> Sorry ale kiepski dowcip. Mnie to nie bawi.

            To nie dowcip, a ironia. Roznica zasadnicza.

> Dysk jest akurat jednym z nowszyych elementow w tym kompie. O ile
> dobrze pamietam jest to 80GB Seagate Barracuda. Ale fakt - moze on
> chodzic na UATA/33 albo UATA/66 bo plyta wyzszych nie obsluguje.

            I co z tego - raz ze PIIX jest wolny, a i obciazenie przez 2 napedy
z taka szybkoscia staruszka PII333 przyprawia o zadyszke. Zwroc uwage na
wymagania dla nagrywarek - zazyczaj producenci zalecaja P4 ~1,5 GHz, co
jest oczywiscie przesada, ale cos na poziomie PIII700/D700 sparowanego z
odpwoeidnim chipsetem jest potrzebne dla przyzwoitej wydajnosci.

> Tu po kiepskim wstepie :) zaczynasz mowic sensownie. Chyba trzeba
> bedzie tak zrobic, bo innego wyjscia na razie nie widac.

            Nagraj plytke CDR x16 i porownaj czas. Potem zrob skan jakosci przez
NeroCDSpeed jej i tych nagrywanych x48 z rwaniem. Mozesz sie zestresowac i
rzucic do przegrywania starych plytek od nowa.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl