Re: [ILE MACIE FPS] W NFS MOST WANTED

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 16:08:07 MET

Dnia Sat, 31 Dec 2005 12:17:44 +0100, P@lmer napisał(a):

> A jakich rezultatatów można się spodziewać na karcie z rdzeniem Radeon R360?

Czyli na Radeonie 9800Pro/XT? Podobnych do 6600GT

> Czy w NF MS duże znaczenie ma pamięć operacyjna, np. 2 GB w porównnaiu do 1
> GB?

nie - 1 GB spokojnie wystarcza

> Czy to obecnie najbardziej wymagająca sprzętowo i zasobożerna gra?

COD2 ma taką sobie grafikę a potrafi doprowadzić do szału na silnej
konfiguracji. Na X800GTO nie da się grać bez zmniejszania detali, a to już
chyba jaki żart. Z gier w które grałem/testowałem, to COD2 najbardziej
zamula. W takim Quake4 mam 95 FPS, a grafika w Q4 jest lepsza niż w COD2.

> Pozdr.,
> Palmer

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam