Re: Obraz dysku przez siec - ale czym ??

Autor: Garibaldi <janusz_usun_at_to_garinet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 12:09:31 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:dp52vh$pgs$1@inews.gazeta.pl...

> "Garibaldi" dp3hol$24me$1@node1.news.atman.pl

--------
Potrzebuje zrobic obrazy kafejki internetowej ... raczej nie bede
potrzebowal naraz wszystkich kompow przywracac. Zalezy mi na prostocie bo
nie zawsze jestem na miejscu jak cos sie dzieje.. a z menu w autoexecu by
sobie nawet niedoswiadczona osoba poradzila klikajac (przywroc pc1)...
Serwer ma tylko przechowywac obrazy partycji C z kazdego komputera.