Re: który zasilacz?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 18:29:07 MET

Dnia Fri, 30 Dec 2005 16:37:19 +0000 (UTC), gzygzy@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

> co to znaczy wypasiona grafa? teraz mam zamiar kupić sobie jakąś graficzkę,
> tak do 400 zł. jakie są objawy niedostatków mocy?

Objawy niedostatków mocy to np. resety i niestabilna praca komputera. Co do
wyboru zasilacza - oczywiście 360-302 bedzie najlepszym wyjściem, bo
zapewnia realną moc rzedu 400W. U mnie wersja o oczko niżej 360-202 (bez
aktywnego PFC) bez problemu ciągnęła to co mam w SIGu z GF7800GT i
dołożonym dyskiem twardym przy napięciach 12.1V, 5.15V, 3.38V (realne
obciążenie niecałe 300W) i cichej pracy zasilacza.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam