Re: który zasilacz?

Autor: Tomek <hycel_at_tenbit.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:09:54 MET

Dnia 30-12-2005 o 17:01:29 <gzygzy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

> witam,
>
> jestm laikiem w tych sprawach. szukam zasilacza. zależy mi przede
> wszystkim na
> bardzo cichej pracy. sprzęt do pracy, amd sempron 3000, jeden dysk,
> nagrywarka
> i reszta to co wszędzie. zastanawiam się między:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=78880974 a
> http://allegro.pl/show_item.php?item=78819499 lub ewentualnie
> http://allegro.pl/show_item.php?item=78822986.
>
> pierwszy bo jego nazwa obiła mi się o uszy, drugi, bo kusi ceną,
> gwarancją 24
> [...]

tylko thermal... cisza i niezawodność, stabilne napięcia.
A te pozostałe dwa to nie wiadomo co za wynalazki i nieważne że maja 500W
jeśłi nie będą w stanie zapewnić dostarczania kompowi stabilnych napięć.
Nie ma sie co zastanawiać, zreszta różnica w cenie nie jest wielka.
Ew. jesli kiedys ma być rozbudowa konfig (np. jakaś wypasiona grafa)
to 360W może być za mało ale do biura ok.