Re: [OT] Zdobyć OS

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 08:26:42 MET

Użytkownik "x4y4" <xxxxyyyy@op.pl> napisał w wiadomości
news:dp2elb$snn$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> Bedac na spotkaniu z audytorem audytorow :-) czyli czlowiekiem, ktory
> szkoli sprawdzaczy legalnosci softu z M$ dowiedzialem sie ze faktura
> jest bezwzglednie konieczna!!! i "kto tu panu powiedzial z party line
> ze nie jest, to ja zaraz sprawie ze ta pani straci prace!!!"
 Ze strony MIcrosoft
http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/default.mspx.
Pyt. Jakie dokumenty potwierdzają legalność posiadanego oprogramowania
Microsoft?
Odp. Elementami świadczącymi o legalności oprogramowania są:
1. Umowa licencyjna
2. Certyfikat autentyczności
3. Legalny nośnik
4. Podręcznik użytkownika
Dodatkowym dokumentem mogącym świadczyć o legalności oprogramowania jest
faktura zakupu.
Zalecane minimum to 2 - 3 z wymienionych wyżej atrybutów legalności. Jeżeli
z jakichkolwiek przyczyn użytkownik nie posiada minimum dokumentacji
wymienionej powyżej, wówczas każdy przypadek analizowany jest indywidualnie,
przez organy do tego uprawnione na podstawie towarzyszących mu okoliczności.
Koniec cytatu.

--
pozdr
karol