Re: Problem z laptopem - ekran/dysk

Autor: Marek <csa_at_--o2.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 08:35:24 MET

Adam Fenistil napisał(a):
> Mam kumpla, który w firmie miał kilkanaście toshib (chyba tecry) i wszystkie
> laptopy musiały trafić do serwisu. objawy były podobne.
> wymiana dysku i/lub płyt głównych i/lub matrycy zazwyczaj załatwiały sprawę...
>
> skończyły się dobre czasy toshiby...

Może pomoże (laptop Asus) - identyczne objawy - ja miałem coś takiego u
siebie - laptop poszedł do serwisu - tam go rozebrali, popatrzyli,
stwierdzili że do wymiany płyta główna, złożyli i odesłali jako
niesprawny - u mnie wystarczyło wcisnąć reset (gdzieś pod spodem
laptopa) na jakieś 10-15 sekund i ruszył