Re: Hyundai 17 LCD B70A a Prolink GeForce FX 5200 AGP

Autor: VectoR <goooooooogle_at_vector.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 09:22:18 MET

Użytkownik "enclave" <sorry@no.mail> napisał w wiadomości
news:dp1hdm$aj3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Dostalem monitor Hyundai LCD B70A i troche to dziwnie u mnie wyglada,
> otoz kolory sa takie jakby wyplowiale, czcionki na stronach w sieci
> takie poszarpane i ogolnie wyglada to gorzej niz na wczesniejszym
> wysluzonym 17' CRT. Dodam tylko, ze cudowalem juz z roznymi
> ustawieniami i efekt sie nie zmienia.
> Czy przyczyna tego moze byc slaba karta graficzna ?
> Czy ktos na podobnej karcie ma podobne problemy ?

Wyprane kolory matrycy TN trzeba wyregulować (zazwyczaj gamma w doł w
sterownikach pomaga).

Czcionki jednak powinny być ostre jak zyleta bez względu na monitor LCD
i typ karty, albo cos nie tak ustawiłes w monitorze (przy połączeniu
Dsub jest opcja w menu monitora regulacja fazy i zegara dla połączenia
analogowego dzięki ktorej obraz powinien być super ostry) albo cos nie
tak ze złączami/przewodem/kartą)

VectoR