Re: laptop+crt

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 16:36:47 MET

MikeP wrote:
> Witam Wszystkich po swietach.
> Mam do Was pytanie. Szczegolnie do znawcow laptopow.
> Zamierzam kupic laptop i podlaczac go do monitora crt (Eizo t962).
witam
znawca nie jestem, ale obraz na monitorze podpietym do laptopa, na 100% nie
jest gorszy od tego który mam na kompie stacjonarnym. Akutrat mam takiego
laptopa który na LSC wyswietla tylko 800x600, a na monitorze zewnetrznym
mozna ustawic co sie chce( w granicach rozsądku) i wszystko działa super.
ładniej sie sklauje niz na LCD i mniej niema smużenia. tak wiec, laptopa do
monitora crt podłaczysz, obraz bezdzie OK tylko poco?