[Ogłoszenie Allegro] Laptop Asus A3L-5012 za niską cenę...

Autor: JP <jpietruszczak_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 16:37:56 MET

Witam,
Wszystkich niezainteresowanych z gory przepraszam, ale wydaje mi sie, ze ta
grupa bedzie najlepsza, jesli chodzi o drobne ogłoszenie odnosnie sprzedarzy
laptopa. Mam nadzieje, ze nie bedziecie mi mieli tego za zle i osoby
niezainteresowane po prostu zignoruja tego maila.
Do sprzedania mam laptopa jak w temacie, za ponad 400 zł taniej niz w
sklepie - uzywany, ale tylko w domu, tylko poprzez kabel sieciowy (bateria
nowka, nawet nie formatowana), w zestawie z torba i oryginalna myszka Asusa.
szczegoly w aukcji:

Pozdrowienia,
Jacek Pietruszczak