laptop+crt

Autor: MikeP <mikep_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 14:15:46 MET

Witam Wszystkich po swietach.

Mam do Was pytanie. Szczegolnie do znawcow laptopow.

Zamierzam kupic laptop i podlaczac go do monitora crt (Eizo t962). Myslalem,
ze nie ma z tym problemow ale znajomy ostrzegl mnie, ze karty montowane w
laptopach nie sa najlepszej jakosci a zwlaszcza jakosc wyjsc monitorowych jest
tragiczna i nie jest to dobry pomysl.

Chcialbym Was zapytac czy wiecie cos moze o tym? Czy to prawda ze nie warto
podalczac dobrego crt do laptopa bo traci sie strasznie na jakosci? Kolejna
sprawa to czy robi to roznice jesli podpina sie monitor przez stacje dokujaca?
czy to generalnie jest tak zle czy moze sa jakies firmy ktore montuja lepsze
komponenty i sytuacja wyglada lepiej?

Prosze Was o pomoc. Poza tym mam pytanie jaka karte polecacie i jaki procesor
do wzglednie dobrej pracy z PS CS2. Wiem, ze potrzeba duzo ramu ale
zastanawiam sie czy procesor to taka wazna sprawa i czy nie oszczedzic na
procesorze i kupic wiecej ramu?

dziekuje za pomoc z gory.

Pozdrawiam

Michal