Re: laptop+crt

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 19:45:12 MET

Dnia 2005-12-29 16:36:47, encja *ToMasz* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> znawca nie jestem, ale obraz na monitorze podpietym do laptopa, na 100% nie
> jest gorszy od tego który mam na kompie stacjonarnym. Akutrat mam takiego
> laptopa który na LSC wyswietla tylko 800x600, a na monitorze zewnetrznym
> mozna ustawic co sie chce( w granicach rozsądku) i wszystko działa super.
> ładniej sie sklauje niz na LCD i mniej niema smużenia. tak wiec, laptopa do
> monitora crt podłaczysz, obraz bezdzie OK tylko poco?

Niestety, nie mogę się zgodzić. Zwłaszcza jeśli w grę wchodzą monitory
EIZO.

[do MikeP]

Przede wszystkim unikaj notebooków ze współdzieloną pamięcią i
kontrolerami SIS lub S3 - tu *jest* tragicznie.
Nawet jeśli kupisz notebooka z kontrolerem ATI nie masz gwarancji
dobrego obrazu - filtry RGB montowane na wyjściu potrafią zamordować
obraz - problem gwałtownie narasta wraz ze wzrostem rozdzielczości
(wąskie pasmo wizyjne). Obraz robi się rozmyty, nasycenie barw do *@&%$.
Do grafiki - IMVHO - nie będzie się to dobrze nadwać.

Jedyna rada - próbuj. Umów się, że oddasz, jak obraz będzie nie taki,
albo weź monitor do sklepu i powybieraj sobie trochę ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]