wytrzymala nagrywarka dvd

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 04:07:56 MET

Witam
Rozejrzalem sie po archiwum i dochodze do wniosku ze gdzie dwoch polakow
tam trzy opinie :)
Zwracam sie wiec z konkretnym i precyzyjnym zapotrzebowaniem wiec moze uda
sie to usystematyzowac.
Szukam nagrywarki dvd. Ma byc przede wszytskim wytrzymala. Zmieniam sprzet
rzadko (jak bardzo musze) i taki numer jak mi wycial cdrw liteon (pad po
2,5roku) nie sa mile widziane. Raczej preferuje zachowanie teac w-54 (mi
dzialal kilka lat, potem siostrze a teraz mi zycie ratuje) ;-)
Tak wiec szukam czegos mocnego.
Problem w tym ze budzet na to to bedzie cos kolo 200pln.
Czego _nie_ potrzebuje:
1)przegrywania zabezpieczonych plyt (nigdy jescze tego nie robilem i
pewnie mi sie nie zdarzy)
2) super hiper wodotryskow typu jakies egzotyczne formaty obslugiwanych
plyt
3) marki ktora powali sasiadow na kolana. Jesli jakas mniej znana bedzie
rownie wytrzymala to jestem za, szpanowac tym nie zamierzam.
Co byloby mile widziane:
1) w miare sensowna predkosc.
2) bezproblemowe dogadywanie sie z linuxem (nie slyszalem o zadnych
problemach z dvd rw no ale dla pewnosci wpisalem )
3) porzadne nagrywanie nawet na slabych nosnikach

Czytalem sporo pozytywnych opinii o napedach benq zwlaszcza o dw1640 ktory
jest kupowany przez plextora. Faktycznie tak dobrze sie sprawdzaja?
Kilka osob polecalo mi neci. Co z ta ich technologia label flash ?
Ma szanse zejsc do sensownej ceny w przeciagu powiedzmy miesiaca i co z
nosnikami pod to? I jak sie ma w porownaniu z light scribe (ktora moim
zdaniem ze wzgledu na czas drukownia nie nadaje sie do niczego)
Z gory dzieki za pomoc w wyborze
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica