Re: Przesiadka na LCD

Autor: Pawel <pawel1985_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 17:13:24 MET

> Tak się składa, że znam takiego co skończył studia informatyczne i żal się
> robi jak coś naprawia..
> Tak sie składa, że mam wykształcenie humanistyczne, prawie nic nie wiem w
> temacie komputerów a Twoja rada wzbudza u mnie tylko śmiech i trąca
> laicyzmem.

fajnie ze sie przyznales ze prawie nic nie wiesz :)
to widac, tracnij sie sie humanisto po marketinghu, prawie czy innej
pedagogice :)

> Wiesz, że system, który proponujesz będzie kosztował przynajmniej połowę
> ceny wyświetlacza, o którym mowa?

a co mnie to obchodzi ile bedzie kosztowal?
napisalem ze to problem sterownikow chyba ze gosc mial nie wiadomo jakie
wymagania
a jak ma problem ze sciagnieciem sterownikow ze strony producenta to musi
bulic :)

nie mam wstydu :)
i mam cie w dupie :)