jakie to złącze?

Autor: Tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 17:13:09 MET

Witam,
Kupiłem sobie na allegro kartę matroxa (MGA-200). Jest to karta
przeznaczona do obsługi 4 monitorów. Myślałem, że ma ona wyjście DVI,
typowe dla kart graficznych i że będę mógł podłączyć przejściówkę na
VGA. Okazało się jednak, że to inny rodzaj złącza:

http://members.chello.pl/a.brzozka/index.htm
Można oczywiście kupić oryginalny kabel Matroxa, ale cena jest
powalająca jak na tak wiekową kartę. Chcę znaleźć jakiś adapter na VGA.
Z poszukiwań w internecie wyszło mi, że to złącze żeńskie DVD-D Dual
Link, nie mam jednak pewności.
Czy zetknęliście się z takim złączem i jeśli tak, to jak się nazywa i
czy są przejścówki na VGA (ewentualnie na typowe złącze DVI, takie jak w
innych kartach graficznych (nie Quad)?
Chcę wykorzystać kartę, ale traktuję to bardziej jako zabawę i nie chcę
kupować oryginalnego kabla za ponad 200 zeta.
Dzięki za wszelkie info.
pozdrawiam