Re: Przesiadka na LCD

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 12:59:55 MET

> tak sie sklada ze jestem na 4 roku studiow informatyki na politechnice
> rzeszowskiej i "troche" sie znam

Tak się składa, że znam takiego co skończył studia informatyczne i żal się
robi jak coś naprawia..
Tak sie składa, że mam wykształcenie humanistyczne, prawie nic nie wiem w
temacie komputerów a Twoja rada wzbudza u mnie tylko śmiech i trąca
laicyzmem.

> gdybys nie wiedzial 98 to staroc i moze miec problemy z obsluga niektorych
> urzadzen.

Wiesz, że system, który proponujesz będzie kosztował przynajmniej połowę
ceny wyświetlacza, o którym mowa?

> nara leszczu idz zjedz barszczu :)

A tego na której uczelni Cię nauczyli? Wstydu nie masz...

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie