Re: Kondensatorki na płycie głównej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 17:14:02 MET

Użytkownik "MAV" <mav@costam.pl> napisał w wiadomości
news:dool0n$fni$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "MAV" <mav@costam.pl> napisał w wiadomości
>
> Na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem na zielono lutowania nóżek
> kondensatorów o pojemności 2200 uF. Przeważnie znajdują się w dość
> sporej odległości od ścieżek na płycie głównej i chyba nie powinno
> być z nimi problemu. Na drugim zdjęciu zaznaczyłem na żółto
> lutowania nóżek kondensatorów o pojemności 1000 uF. I tu pojawia
> się moja wątpliwość... Niemal wszystkie z nich są ulokowane
> wewnątrz jakby wielkich obszarów lutu. Oddziela je od tych
> obszarów pierścień o średnicy około 0.25 mm (na zdjęciu wygląda to
> [...]

To jest zrobione celowo, żeby zmniejszyć bezwładność cieplną pokrywanego
cyną punktu lutowniczego. Upewnij się, że istnieje połączenie
elektryczne pomiędzy tym punktem a otaczającą warstwą miedzi, i jeśli
tylko ono jest to zupełnie nie przejmuj się tą kratką.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/