Wymiana dysku w laptopie

Autor: A)rturo <olympusclub_at_olympusclub.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 01:56:08 MET

Jestem sobie jakis tam laptop [pewna odmiana vaio: SONY VAIO VGN-S1HP] i
jest w nim dysk 40Gb, chcialbym wymienic go na wiekszego i szybszego
Ale czy go obsluzy? Nie sposob podpiac dysk pod usb ale zalazy mi na
wymianie - na nieznacznie wiekszego 60 ew. 80Gb ale szybszego
Niestety nie moge znalesc specyfikacji czy laptop obsluzy poprawnie nowy
dysk.
W PC jest jasno podaje model plyty i juz wiem..
7200 obrotow i 8mb cache
Moze ktos juz przerabial juz podobny temat i podzieli sie doswiadczeniami ?

--
www.OlympusClub.pl - Klub uzytkownikow: sprzet, testy, instrukcje, download, forum
http://www.ArtTrek.wrocek.pl - Sklep Internetowy dla Ciebie i Twojej firmy