Re: Jak otrzymac obraz na ekranie TV w Nvidia Riva TNT pod WinXP ?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 02:29:28 MET

Użytkownik "Marcin" <marcins.ski-usun-to@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dom8jp$lvf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> mam kartę Diamond Viper V550 (Windows XP rozpoznaje ją jako Nvidia Riva
> TNT).
> Chciałbym uzyskać obraz na ekranie telewizora (przynajmniej z filmu DVD).
> Niestety przy sterowniku nie ma nigdzie zakładki TV-OUT lub podobne.

Zazwyczaj przy sterownikach do grafy wbudowanych w WinXP nie ma obsługi
TV-IN-OUT, OpenGL itp. Tylko D2D i D3D

> Więc jak dokonać tej sztuki ?

Ściągnąć ze strony nvidii najnowsze drivery obsługujące jeszcze TNT (ver
71.89)

> I pytanie pomocnicze - jak sprawdzić, czy karta na pewno jest PAL a nie
> NTSC ?

To raczej nie ma znaczenia, biorąc pod uwagę że każdy nowszy telewizor
wspiera obydwa systemy. Zresztą w moim Geforce5200 mogę sobie wybrać w jakim
systemie ma nadawać. A zresztą zobacz pod DOSem (odłącz monitor i podłącz
sam TV - powinien być obraz). A i zobacz czy na karcie nie ma jakichś zworek
PAL/NTSC